منتدى ابناء السبكى
اعترافات قلب مجروح Ggggg10
منتدى ابناء السبكى
اعترافات قلب مجروح Ggggg10
منتدى ابناء السبكى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ll اسـلاميـات ll الـعاب ll بـرامـج ll اغانـى ll افلام ll صـور ll رياضه ll تقنيـات اشهـار ll دليـل اشهارى ll تصمـيمـات ll

دخولالتسجيلالملفاتأحدث الصوربوابة المنتدىالرئيسية

اعترافات قلب مجروح

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
MoDy
المديرالعام
المديرالعام
MoDy

ذكر عدد الرسائل : 3009
مهنـتى : اعترافات قلب مجروح Player10
هوايتى : اعترافات قلب مجروح Sports10

اعترافات قلب مجروح Empty
مُساهمةموضوع: اعترافات قلب مجروح   اعترافات قلب مجروح Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 08, 2010 11:29 pm

اعترافات قلب مجروح Broken_heart_by_fabu
اعترافاتقلب مجروحالموضوعمفيش فيه اي نوع من الامللانهبيتكلم عن حالة موجوده في قلوب ناس كتيراويويا ريت ياجماعه لو حد هايتعباويتشائم بلاش يكمل قراءة لاني مش عاوز اشيلذنب حدانا عارفان الكلام ده يمكن يكون مش جديدبسيمكن في ناس منكم حاسين بيه و مش لاقيينحد يقولوله عليهوممكنناس تانيه تقول ان ده رد فعل زياده عناللزوم تجاه الحياةبسدي اعترافات قلبشافكتير من الدنياونفسهيتكلم و يقول اللي جواه.....
الناسبتقول ان اي قلب مجروح مع الزمن و الوقتبيتداوي و بيرجع زي ما كانكأنهلسه قلب فاضي و جديد و لا شاف هم و لا شافحزنوانا مش قادراصدق الحكاية ديلكناللي اعرفه و متأكد منه ان القلب المجروحمهماعدت سنين عمره ما هايرجع تاني زي ماكانجروح القلبكتير اويومشلازم جرح القلب يكون من حب راحلأجرحالقلب و كسرته بتكون من الناس و من الحبو من الحياة كلهاحساسصعب اوي انك تبقي عايش بقلب مجروحبتلاقيقلبك بيتقطع و انت واقف و مش قادر تعمل ايحاجهعندك احاسيسكتير مش فاهمها و مش عارف مصدرها و مش عارفتهرب منهااحساسبالضعف بالخوفاحساسبألم فظيعألمبيأن في قلبك ليل و نهارقلبكبينزفو بيتقطعقدام عنيكوبيتوجعوانتواقف مشلول مش عارف حتي تنقذ منه و لو جزءصغيرزي ما تكونمحبوسة حاجه كبيرة اوي جواكزيماتكون متقيد بسلاسل عمرها ما هاتتشالمن عليكنفسكتصرخنفسك تتحركفي اي اتجاه تاني غير اللي انت ماشيفيهنفسك تقولآااااااهلكنالكلمة محبوسة في صدرك و مش قادرتطلعهايااااااااهعلي الحياة ياااااهعلي الناس اللي مش بتحس بيكوعليقسوة القلوب الللي حواليكوحياتكاللي بتسوء يوم عن يوم
.............
وفجأةييجيأملييجي حبيلملمالجرحويداويشوية بشويةتبتديتحستبتديتحبيبتدي قلبكيدق من جديدتبداجواك حياة جميلة و حلم صغير عاوز يرتويبالحب علشان يكبر

اعترافات قلب مجروح SadManوزيما الحب جه فجأة بيروحبرضو فجأةوتلاقيقلبك بعد ما ابتدي انه يحس بالحياةابتدييموت من اول و جديدوالالماللي كان قلبك متعود عليه بقي افظع واقويلانه ألممن قلب كان قرب يموت و عرف معني الاملوفقد الامل ده حتي قبل ما يشوف ملامحهتحسالحياة بتموت جواكمعانك عارف انك عايش و كل الناس حواليكعايشينبس لماتبص لنفسك في المرايةبتلاقيحطام انسانبتلاقيجسد من غير روحبتلاقياحلام متكسرةبتشوفقلب بينزف و نزيفه شديدوالاملاللي كان ممكن يحيي قلبك من جديداوحتي يلملم جراحه..... راحراحالامل راحالحبراح الحلماللي كنت لسه هاتبدأ تحلمهراحالاحساس بالراحه اللي عيشته لأيام معدودهجوه سنين عمرك الطويلة اللي كلها ألموتبص علي الناساللي حواليكتلاقيهمعايشينبيضحكوابيحبوابيحلمواوأنتواقف مكانكمشقادر تنقذ قلبك اللي بيموتبيموت؟؟؟؟؟؟لأانا قلبي مش بيموتدهقلبي خلاص ماتأيوةفعلا قلبي ماتفيندقات قلبي؟!!
فيناحساسي بابسط الاشياء في الكون؟!!
مفيشمفيشاحساس بأي شيءمفيشمتعهمفيشسعادهمفيش احساسحتي بنبض قلبي.......
لكنفي حاجه جديدة ابتديت اعملهافيابتسامهابتديتارسمها علي شفايفي بخدعبيها غيريعلشانماشوفش نظرة عطف في عينيهموبخدعبيها نفسي لما اشوف نفسي في المرايةوبخدعبيها روحيعلشانتفضل في جسمي عايشة لغاية ما ييجي اوانهاو تسيب الدنيا هي كمانيمكنساعتها ارتاحيمكنفي الموت راحه للألم اللي مالي حياتيكلهايمكن؟؟!!!!!
أحاولاسيب الدنيا و اموتبسهاموت كافر يعنيلأإلا ربي و دينياناخسرت احساسي وخسرت حبي و خسرت نظرة للحياةبعين سعيدهلكنمش هاخسر ربي و لا دينيطيبهاعيش ازاي ؟مشلو اصلا كنت عايش؟هاقضيايام و خلاصبتعديعليا ليلها زي نهارهاألمو تعب و حسرة و ندمياريت انا كنت زي باقي الناسادوسعلي غيري برجلي و لا يهمنيياريت كنت يا قلبي قاسيياريت كنت واحد تاني غير نفسيفيمكان غير المكانفيزمان غير الزمانمعناس غير الناسيمكنكنت اقدر اعيشياريتيا ريتياريت
................................
وبيفضلسؤال دايما جواك...
ياتري في قلب تاني ممكن يكون حاسس بنفساحساسي ده؟؟والاجابة...............................مش موجوده

آسفان الكلام ده حزين وكله تشاؤم بس ده كلاممن قلب تقريبا فقد الاحساس بالحياةديحالة عشت فيها فترة من عمري و شفتها فيعيون ناس تانيه كتير اويمشقادرين انهم يتكلموا و يعبروا عن الليجواهم بس للاسفلاني عشت اللي هما عايشينهبقيت بقدر اشوف حزنهم في عيونهم و اقراكل اللي جواهم من غير حتي ما يتكلموا....

وفيالنهاية دي مجرد اعترافات لقلب مجروحودهمجرد كلام نفس قلبي و قلب غيري يصرخبيهويمكن مشقادرين نقوله و بنكتبه في ورق و نقطعهانامش استخدمت اللغة الفصحي لان دي مجردتعبير عن احساس وأسف اني طولت في الموضوعبقيويا رب مشيكون حد منكم زعل مني
https://mody-zidane.yoo7.com
cena
نائب المدير
نائب المدير
cena

ذكر عدد الرسائل : 1877
مهنـتى : اعترافات قلب مجروح Progra10
هوايتى : اعترافات قلب مجروح Painti10

اعترافات قلب مجروح Empty
مُساهمةموضوع: رد: اعترافات قلب مجروح   اعترافات قلب مجروح Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 12, 2010 11:02 am

شكرا على الموضوع الجميل

اعترافات قلب مجروح
صفحة 1 من اصل 1