منتدى ابناء السبكى
مشكلة عاطفية  وعايز حل Ggggg10
منتدى ابناء السبكى
مشكلة عاطفية  وعايز حل Ggggg10
منتدى ابناء السبكى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ll اسـلاميـات ll الـعاب ll بـرامـج ll اغانـى ll افلام ll صـور ll رياضه ll تقنيـات اشهـار ll دليـل اشهارى ll تصمـيمـات ll

دخولالتسجيلالملفاتأحدث الصوربوابة المنتدىالرئيسية

مشكلة عاطفية وعايز حل

كاتب الموضوعرسالة
romio
عضو فضى
عضو فضى
romio

ذكر عدد الرسائل : 287
هوايتى : مشكلة عاطفية  وعايز حل Sports10

مشكلة عاطفية  وعايز حل Empty
مُساهمةموضوع: مشكلة عاطفية وعايز حل   مشكلة عاطفية  وعايز حل Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 09, 2008 12:00 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يا ناس انا فى مشكله كبيرة اوى وعايز حد يقوللى حل اكيد
انا زمان ايام الشقاوة كنت بحب بنت جميلة اوى وبعدين سبتها مش دى المشكلة ؛ المهم اننا رجعنا لبعض بس اصحاب وبس وبرضه مش هى دى المشكلة ؛ وبعدين لما رجعنا اصحاب كانت بتحاول تشدنى لها تانى على اساس اننا نحب بعض تانى بس انا كنت رافض مش عشان فى حد تانى فى حياتى بس انا كنت رافض الفكرة اساسا ؛ وبرضه مش هى دى المشكلة . المشكلة انى بعدت عنها لظروف خارجه عن ارادتى بعد الجامعه وبعدين قابلتها تانى . وانا كنت واضح وصريح معاها من وقت ما رجعنا لبعض وهى مش قدرت كلامى ده . المصيبة انى دلوقتى حبيت واحد تانية مالية عليا حياتى وخطبتها كمان بس البنت الاولى مش عايزة تفهم كده . انا مقدر مشاعرها وحاسس بيها وعارف ان هى مش عارفه تنسانى وانها لسه بتحبنى ( مش غرور والله بس انا عارف ) بس انا دلوقتى اولا مش حاسس نحيتها باى حب وغير كده بحب خطيبتي جدا . وهى بتحاول تتصل بيا بس انا مش موافق انى اكلمها حتى مجرد الكلام ولو من دون شىء لانى اعرفها وعارف انها ممكن فى يوم من الايام تعمل مشكله . وانا قطعت معاها خالص وكله عشان خطيبتي وحبيبتي الغالية اللى مليش غيرها فى الدنيا وفى نفس الوقت صعبان عليا البنت الاولى وحيران معاها ومش عارف اريحها . يا ريت اللى يقرا رسالتى يجاوبنى بكل اخلاص وصدق .
وشكرا جدا ليكو . سلااااااام
romio
عضو فضى
عضو فضى
romio

ذكر عدد الرسائل : 287
هوايتى : مشكلة عاطفية  وعايز حل Sports10

مشكلة عاطفية  وعايز حل Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشكلة عاطفية وعايز حل   مشكلة عاطفية  وعايز حل Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 09, 2008 12:01 am

شكرااااااااا

مشكلة عاطفية وعايز حل
صفحة 1 من اصل 1