منتدى ابناء السبكى
عايز اعرف المشكلة Ggggg10
منتدى ابناء السبكى
عايز اعرف المشكلة Ggggg10
منتدى ابناء السبكى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ll اسـلاميـات ll الـعاب ll بـرامـج ll اغانـى ll افلام ll صـور ll رياضه ll تقنيـات اشهـار ll دليـل اشهارى ll تصمـيمـات ll

دخولالتسجيلالملفاتأحدث الصوربوابة المنتدىالرئيسية

عايز اعرف المشكلة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
هانى حنفى
عضو جديد
عضو جديد
هانى حنفى

ذكر عدد الرسائل : 8
هوايتى : عايز اعرف المشكلة Writin10

عايز اعرف المشكلة Empty
مُساهمةموضوع: عايز اعرف المشكلة   عايز اعرف المشكلة Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 12, 2011 4:05 am

عندى جهاز بانتيم 3 رامات 256 لما أضع اسطوانة الويندوز علشان أنزلها الجهاز لا يقرأ الاسطوانة غيرت السى دى روم ولكن لسة المشكلة دخلت البايوس ولقيت فعلا السىدى روم مش متعرف غيرت الضبط وعملتلة ريستارت وأول ما يدخل على الاسطوانة ويجيب اسمها يهنج و يقف أعملة ريستارت الاقىه رجع للمشكة الاولى من تانى وهى انه ما يقرأش الاسطوانة ارجعلة الضوابط تانى و هكذا هى هى المشكلة أرجوا الافادة و جزاكم الله كل خير
هانى حنفى
عضو جديد
عضو جديد
هانى حنفى

ذكر عدد الرسائل : 8
هوايتى : عايز اعرف المشكلة Writin10

عايز اعرف المشكلة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايز اعرف المشكلة   عايز اعرف المشكلة Icon_minitimeالأربعاء أبريل 13, 2011 11:24 pm

عندى جهاز بانتيم 4 كل أما أركب سي دى روم الجهاز يهنج وما يفتحش وهذة المشكلة مع جميع السى دى اللى ركبتها علما بأنه يعطى لى صفارات متقطعة غيرت الرامات وبرضة المشكلة قائمة أرجوا من أى شخص قابلته هذة المشكلة و أستطاع ان يحلها يقول لى الحل ولكم جزيل الشكر
MoDy
المديرالعام
المديرالعام
MoDy

ذكر عدد الرسائل : 3009
مهنـتى : عايز اعرف المشكلة Player10
هوايتى : عايز اعرف المشكلة Sports10

عايز اعرف المشكلة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايز اعرف المشكلة   عايز اعرف المشكلة Icon_minitimeالأحد أبريل 17, 2011 10:34 am

جرب تغير السى دى روم
او جرب تغير الاسطوانة
https://mody-zidane.yoo7.com

عايز اعرف المشكلة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-